• info nieuwe leden

Lid worden

Vanaf 5 jaar kan men spelend lid worden van voetbalvereniging Jan van Arckel. Het lidmaatschap staat echter al eerder open voor kinderen, ze kunnen dan al meetrainen zonder aan wedstrijden deel te nemen. Ook kinderen die op zaterdag nog op zwemles zitten kunnen lid worden en starten met uitsluitend deelname aan de training(en). Alvorens definitief lid te worden bestaat de mogelijkheid om een aantal trainingen op proef mee te draaien.

U kunt er voor kiezen om de contributie per kwartaal of jaarlijks te betalen.

De contributie wordt per automatische incasso geind respectievelijk in de eerste week van augustus, de eerste week van oktober, januari en april.

Alle leden zijn contributieplichtig tot en met 30 juni van het lopend seizoen, het lidmaatschap kan ALLEEN schriftelijk opgezegd worden via secretaris@vv-janvanarckel.nl Voor 15 juni.

Klik op het kopje 'lid worden' bovenaan op het beginscherm en vul het formulier in.