• EHBO Ammerzoden-Well biedt gratis cursus aan!

Beste Leden,

Onze EHBO-vereniging Ammerzoden – Well (met een samenwerkingsverband met Hedel) is wellicht bij veel bekend van onze aanwezigheid tijdens evenementen, zoals de fietscross, het PAD weekend, Hoppies Opstakelrun en vele andere. Al vele jaren helpen wij op deze evenementen binnen de Bommelerwaard, zodat de evenementen veilig kunnen verlopen en waar nodig een ervaren en deskundige EHBO vrijwilliger hulp kan bieden. Elke minuut kan tellen!!!

Wij hebben dit de afgelopen jaren met erg veel plezier gedaan en willen dit ook blijven doen, ondanks dat er in deze Corona tijd nog niet voor iedereen duidelijk is of zijn of haar evenement weer door kan gaan. Voor al dit werk hebben wij vrijwilligers nodig die in het bezit zijn van een geldig EHBO diploma.

Onze leden worden helaas steeds ouder, waardoor de vereniging steeds kleiner wordt. Ook komen er slechts weinig nieuwe en jonge leden bij die ons kunnen ondersteunen bij alle aanvragen. Daarom gaan wij in april 2022 een EHBO cursus organiseren met als doel kennis binnen de verenigingen vergroten en vanuit de verenigingen hulp te ontvangen tijdens de evenementen. Het tweede doel is het aantrekken van nieuwe leden voor onze vereniging. Iedereen die een EHBO diploma heeft moet dit bijhouden en blijven oefenen. Wij organiseren dit op dinsdagavond, eens in de 14 dagen. Het lesseizoen is in de wintermaanden, zodat wij in de lente-, zomer- en herfstmaanden de evenementen kunnen bemannen.

Heb je hart voor gezondheid en voor je vereniging, schrijf je dan via onderstaand mailadres in voor de cursus in april 2022!!

Karen Dobbe - van Nellen
    secretaris EHBO Ammerzoden - Well