• Feestweekend Jan van Arckel!

Nu de “Coronaperiode” bijna achter de rug is, vinden wij het tijd voor een feestje. Wij nodigen jullie daarom graag uit om tijdens het feestweekend van 27, 28 en 29 mei een bezoek te brengen aan onze voetbalclub.

Wij hebben een fantastisch programma samengesteld waar jong en oud zich kan vermaken. Behalve het leuke programma is het feestweekend ook bedoelt om geld op te halen voor het interieur van de nieuwe kantine. Achter de schermen zijn wij hier druk mee bezig om dit te realiseren. De uitvoering van de ‘nieuwe kantine’ duurt langer dan in eerste instantie was gepland, maar wij doen het liever zorgvuldig en goed dan snel.

Een kleine greep uit het programma; een heus voetbalfestival voor de jongste jeugd, een veiling, een benefiet wedstrijd, een knallende feestavond en een Drone Drop. Het volledige programma is te vinden op www.feestweekendjanvanarckel.nl. Voor de details over het programma houd je onze socials en de website in de gaten. Een klein detail: tijdens het feestweekend is alle (licht alcoholische) drank maar €1!

Help JVA mee aan een nieuwe kantine inrichting en koop loten!

Voor de Drone Drop zijn vanaf heden loten in de verkoop. Voor slechts €10,- maak je kans op € 1000,-! Loten zijn te verkrijgen aan de bar van Jan van Arckel of te bestellen via de website. Naast de Drone Drop hebben wij ook een veiling. Hiervoor zijn wij nog op zoek naar veilingitems. Voorbeelden van veilingitems kunnen zijn: een ritje in een mooie auto, het beschikbaar stellen van een bootje, het aanbieden van een overnachting in een B&B, een antieke klok waar je vanaf moet of de hele week de was bij iemand komen doen. Alles is mogelijk! Heb je een leuk item laat het dan weten via onderstaande gegevens. Uiteraard is iedereen welkom tijdens de veiling.

Veilingitem aanmelden kan via:

-       secretaris@vv-janvanarckel.nl

-       06-29423319 (Whatsapp of bellen)

Wij heten U graag welkom tijdens het Feestweekend op 27, 28 en 29 mei 2022.

Namens het bestuur van Jan van Arckel

Brian van Geffen