• Wim van Roekel nieuwe voorzitter

Tijdens de algemene ledenvergadering van 12 januari jl. zijn er een viertal nieuwe leden, te weten Jack Rademakers, Leon van Zon, Bart Vugts en Berry Lamers, toegetreden tot het bestuur van Jan van Arkcel. Iets wat op het vertrouwen van de aanwezige leden kon rekenen. Toen is ook aangegeven dat onze club nog steeds op zoek was naar een nieuwe voorzitter. Zeer verheugd is het bestuur dan ook om tijdens de afgelopen vrijwilligersavond van zaterdag 26 mei bekend te kunnen maken dat Wim van Roekel bereid is gevonden deze taak op zich te gaan nemen.

Wim heeft drie kinderen die alle drie bij onze club voetballen en hij is dan ook wekelijks op onze club te vinden. Bestuurlijk heeft hij al de nodige ervaring, zo is hij voorzitter van de tennisclub in Ammerzoden geweest en is hij als bestuurslid betrokken bij de Wieler Tour Club Maas en Waal in Brakel. Het bestuur is heel blij met de komst van Wim.