• ALV 30 november 2022

Beste Leden,

Aanstaande woensdag 30 november staat onze jaarlijkse algemene ledenvergadering weer gepland. Jullie zijn vanaf 19.45u welke in onze nieuw verbouwde kantine, om 20.00u zal de vergadering starten. Klik hier voor de agenda.

Deze vergadering vragen wij jullie speciale aandacht voor agendapunt 10.

10. Verschuiving van het zondagvoetbal naar het zaterdagvoetbal + stemming

In de afgelopen jaren zijn er verschillende geluiden geweest of het bestuur wilde onderzoeken of het voor de club beter is om naar het zaterdagvoetbal over te stappen. Afgelopen maand heeft het bestuur gesprekken gevoerd met verschillende spelers en trainers, en ook daarin kwam naar voren om te onderzoeken wat de mogelijkheden zijn. Het bestuur heeft aan dit verzoek gehoor gegeven. Onze conclusie is dat wij het de moeite waard vinden om de voor- en nadelen van het zaterdagvoetbal aan alle leden voor te leggen en een officiƫle stemming te organiseren waarbij jullie als lid kunnen stemmen of wij overgaan naar het zaterdagvoetbal.

Het is belangrijk dat je jouw stem laat gelden dus kom allen naar de Algemene ledenvergadering.

Het Bestuur

rfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-slide